implantologia warszawa bielany

Implantologia Warszawa Bielany

Implanty to innowacyjny sposób wypełniania braków w uzębieniu. Implanty stomatologiczne wykonane są z tytanu – biozgodnego materiału, który jest obojętny wobec organizmu i nie wywołuje negatywnych reakcji. Dzięki nim można odbudować pojedynczego lub kilka zębów, a nawet zrekonstruować całe uzębienie. Implant dentystyczny wszczepiony jest w miejsce, gdzie znajdował się naturalny ząb – podczas osteointegracji wszczep tytanowy zespala się z kością, co zapewnia mu stabilność. Następnie, na sztucznym korzeniu wykonuje się koronę implantu dentystycznego. W Ratyńscy Stomatologia w Warszawie na Bielanach wykonujemy implanty u osób w każdym wieku.

Chcesz znowu cieszyć się pełnym i zdrowym uśmiechem? Implanty stomatologiczne to estetyczne i funkcjonalne wszczepy, które wyglądają tak samo jak naturalne zęby. Ponadto, pacjent nie odczuwa różnicy w ich używaniu – implanty są komfortowe i bezpieczne. Implanty zębowe to najnowocześniejsze i najbardziej naturalne rozwiązanie problemu braków w uzębieniu. Utrata już jednego z zębów prowadzi do nieprawidłowego ustawienia pozostałych, co skutkuje zaburzeniem całego zgryzu. Im dłuższy czas upłynie od usunięcia zęba, tym trudniej odbudować to miejsce.

Proteza na implantach stomatologicznych

Borykasz się z nieszczelną lub źle dopasowaną protezą zębową? Czy wiesz, że rozwiązanie obejmujące wykonanie protezy wspartej na już dwóch implantach zębowych, pozwoli pozbyć Ci się tego problemu? Implantologia stomatologiczna umożliwia efektownie przewrócić piękny uśmiech na długo. Implanty wykonywane w gabinecie Ratyńscy Stomatologia w Warszawie na Bielanach moją dożywotnią gwarancję.

Zapraszamy już dziś na konsultację implantologiczną do Ratyńscy Stomatologia w Warszawie-Bielany. Zaproponujemy Państwu najlepsze rozwiązanie w zakresie implantologii. Pracujemy na najwyższej jakości sprzęcie, posiadamy wieloletnie doświadczenie, współpracujemy z najlepszymi producentami systemów implantologicznych na świecie m.in. Straumann, AlphaBio, Mis. Pomożemy odzyskać Ci czarujący uśmiech i mocne zęby!

Jaka jest cena wszczepienia implantu stomatologicznego?

Nasza klinika oferuje wszczepienie implantu zębowego w cenie od 3000 zł. Na wyposażeniu gabinetu posiadamy nowoczesny sprzęt, umożliwiający na szybkie i skuteczne mocowanie implantów dentystycznych. Przed zabiegiem wszczepienia implantu przeprowadzamy również pełną diagnostykę stomatologiczną, aby upewnić się, że implant będzie osadzony w zdrowej części jamy ustnej.

Czy wszczepienie implantu zębowego boli?

Zabieg wszczepienia implantu stomatologicznego jest całkowicie bezbolesny. Nasza warszawska klinika stomatologiczna oferuje zamocowanie implantu w znieczuleniu miejscowym, aby zapewnić komfort pacjentowi. Warto również zaznaczyć, że prawidłowo wszczepiony implant może służyć pacjentowi przez lata nie powodując przy tym żadnego dyskomfortu.

POTRZEBUJESZ POMOCY?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Profesjonalne implanty dentystyczne Bielany w Warszawie

Zajmujemy się kompleksowym mocowaniem implantów stomatologicznych w mieście Warszawa. Implanty zębów stosowane w naszej klinice to trwałe i nowoczesne wszczepy, wykonane z najwyższej jakości materiałów. Dysponujemy zaawansowanym technologicznie sprzętem, który pozwala nam na sprawne i efektywne wszczepienie implantów. Nasz wykwalifikowany, doświadczony zespół specjalizuje się w takiej dziedzinie jak implantologia oraz wstawianie implantów, dzięki czemu może zapewnić profesjonalne, bezpieczne i skuteczne wykonanie zabiegów.

Kompleksowa stomatologia – implanty Warszawa

Zapewniamy kompleksowe leczenie implantologiczne. Warszawa to miasto, w którym mieści się nasza klinika, ale od lat przyjmujemy również pacjentów spoza stolicy, poszukujących nowoczesnych i skutecznych rozwiązań stomatologicznych.

Zabieg wstawiania implantów poprzedza profesjonalna diagnostyka, którą wykonuje doświadczony stomatolog. Implanty są dobierane zawsze indywidualnie do pacjenta i jego potrzeb. Pierwszym krokiem jest rutynowe badanie dentystyczne, aby sprawdzić stan uzębienia pacjenta i w razie potrzeby przeprowadzić stosowne leczenie w naszej klinice w mieście Warszawa. Implanty powinny bowiem zostać zamocowane w jamie ustnej wolnej od próchnicy czy kamienia nazębnego.

Specjalista przeprowadza również wywiad z pacjentem. Aktualny stan zdrowia, przyjmowane leki oraz przebyte choroby mogą mieć wpływ na możliwość wstawienia implantów. W przypadku braku przeciwwskazań lekarz zleca wykonanie zdjęcia pantomograficznego oraz ewentualnie zdjęcia tomograficznego 3D. Pobiera też odcisk uzębienia pacjenta, z którego następnie zostanie wykonany wycisk protetyczny.

Stomatolog sprawdza także, czy tkanka kostna otaczająca utracony ząb jest wystarczająca do podtrzymania wszczepionego implantu. Jeśli okaże się ona niewystarczająca, konieczna jest odbudowa kości. Proces ten trwa zwykle od 6 do 12 miesięcy. Niewystarczająca ilość tkanki kostnej może występować u osób, które utraciły dawno ząb, jak również u starszych pacjentów.

POTRZEBUJESZ POMOCY?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Etap chirurgiczny – implanty zębowe Warszawa

Po przeprowadzeniu niezbędnych badań stomatolog może przygotować tzw. łoże kostne pod implanty dentystyczne. Wszczepia je, korzystając ze specjalnego wiertła. Zabieg ten jest przeprowadzany w znieczuleniu miejscowym. Sam proces zamocowania implantu w łożu kostnym odbywa się metodą jedno– lub dwuetapową. Pierwszy sposób polega na wstawieniu gojącej śruby, która wystaje z dziąsła po zabiegu. Dziąsło jest do siebie zbliżane przy pomocy szwów, usuwanych po ok. 2 tygodniach.

Druga metoda polega z kolei na wszczepieniu implantu z zamykającą śrubą. W tej metodzie rana zostaje zszyta, dzięki czemu implant jest niewidoczny. Szwy są usuwane po ok. 10 dniach, a po kolejnych 3-6 miesiącach specjalista zamienia śrubę zamykającą na gojącą. Decyzja o wyborze pierwszej lub drugiej metody jest zawsze podejmowana przez stomatologa indywidualnie, w oparciu o specyfikę każdego przypadku.

Ostatni etap zabiegu mocowania implantu to odbudowa zęba. Stomatolog wykonuje protetykę uzębienia, mocując koronę do implantu za pomocą łącznika.

Dla kogo są implanty stomatologiczne Bielany w Warszawie?

Implanty dentystyczne to rozwiązanie polecane osobom z brakami w uzębieniu. Zabieg wstawienia implantów sprawdzi się zarówno u pacjentów z pojedynczym ubytkiem, jak i brakiem większej liczby zębów. Zamocowanie implantów stomatologicznych to często najlepszy wybór dla osób marzących o pełnym uśmiechu, a także tych mających problem z prawidłowym przeżuwaniem posiłków.

Mimo że implanty można zamocować u większości osób z ubytkami w uzębieniu, to istnieją również przeciwwskazania do ich wstawienia. Należą do nich m.in. zaawansowana osteoporoza, nieustabilizowana próchnica, padaczka, nowotwory. Implantów nie należy też wstawiać u kobiet ciężarnych, a także osób młodych, ze względu na to, że okres rozwoju kości nie został u nich jeszcze ustabilizowany.  Do przeciwwskazań zalicza się ponadto stany zapalne i urazy jamy ustnej oraz brak miejsca na wykonanie korony.

Dla osób, które chcą wstawić implant, Warszawa lub okolice to natomiast ich miejsce zamieszkania, polecamy usługi w naszej klinice. Zapewniamy bezpieczne, kompleksowe zabiegi mocowania implantów, zgodne z aktualnymi standardami i wiedzą medyczną.